Tuesday 6 November 2012

Labels

Yesterday I added a new section to my blog with all the labels marked and most used and all. Which is something I just LOVE to check on every page.

I have to thank my lovely friend Neža for starting this and showing it to me through her blog plus kindly leading me on to how and where I can find this.
So I spend an hour in the afternoon editing the posts and adding labels that seemed logical and not too specific. I certainly hope I did a good job and that you'll like to check it out just like I do.
Enjoy the day with a smile on your face.


4 comments:

  1. Ooo :), sm kr visja ob tako lepem zapisu. :) In vesela, da ti je uspel najdit aplikacijo, ker niti nism tok tocno napisala. :D

    Vsekakor si dobr zrihtala :), pa tvoj blog mi je vsak dan se bl usec. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No seveda, kr, si zaslužiš. ;)

      Ej men tudi, hvala. :D Morm edin mal bl osmislit ga še, tko bl vse diy scene al pa potovanja. No la pa to dvoje, pa bo lih kulči. :)

      Delete
    2. Hvala, ampak res ne bi blo treba. :)

      Ja, sej s casom se vsaka stvar izboljsa. Pa nove ideje dobis, pa se kdo ti kej priporoca pa tko in pol kr naenkrat res ful uzivas v vsem tem. :)

      Delete
    3. Vaja dela mojstra, tko pravjo. ;)
      Ja, nove ideje, ampak tok slabo sledim drugim blogom, da jih bom mogla kr sama dost dobit. No če pa ne pa tut ne bo frke. :)
      K tebi se bom itak skos zatekala kot se že. :)

      Delete